Norrlänska mästerskapen.. Fredag

NM började ju bra.. haha, först loppet innebar ett jsm kval på 50bröst, tiden 34,50... Hel nöjd, simningen funkade bra oså.. sen på finalen kom jag femma.. fast då funkade inte simningen fullt lika bra, fick inte igång simningen förrän efter 25, gjorde ändå tiden 34,66... de var gått bra på cc och märta oxå, skoj skoj.. haha blir glad då de går bra för dom.. även fast märta och cc hatar mig nu, haha... ajja.. ska se talang och spela kort med cc nu.

image1

haha, jag på bana 5, alltid lika startsnabb, eller så är de kanske dom andra som är slöa... vem vet? som tur var tjuvstartade jag inte :D ... reaktionstiden var iaf 0,77 och i finalen var de 0,74.

de var nån som frågade ifall anna-karin och sebastian kammerling var släkt... då säger jag: dom är bröder.

cc överdriver alltid, oavsett vad hon gör... haha

//Sofie


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Har du haft en bra dag? :)

2008-04-11 @ 21:52:20
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0