NM söndag

Fast nu är de måndag... kom hem typ halv 4 i natt, såna smällar får man ta.. haha de gick inte dåligt i söndags heller först i försöken ett pers på 100br till 1,15.66 och i finalen gjorde jag 1,15.72...de räckte till en tredje plats, var inte ens nära ettan och tvåan.. men hade varit väldigt glad och förvånad om jag hade tagit lina från sk ägir som gjorde 1,12.nått... men lika nöjd är jag för de :)



Pricken över i:et var då danne skulle göra ett korttrick åt mig där han skulle se igenom kortet.. han stod högst upp på läktaren typ bredvid den öppna igången... Då han koncentrerar sig så mest drar märta ner hans byxor och alla från norrbotten vänder sig om för att se vad som händer då hälften av alla börjar skratta.

Sen så ska man heller inte sova allt för hårt på en buss så pitesimmarna är med.. (jag råkade inte ut för nått för jag sov knappt nått). danne låg och sov ganska så hårt.. flera gånger så lyfte dima upp hans ögonlock, men inte vaknade han nää.. sen började dima och victor slicka på ahlgrens bilar och trycka fast i ansiktet på honom.. då vaknade han och var lite arg.. haha!

//sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0