Norrlänska mästerskapen... lördag

man kan väl inte säga så mycket mer om dagen än att de har gått bra... inget jsm kval, men de förväntade jag mig inte heller, fast ett pers på 2 sekunder i försöken var jag inte missnöjd med, och inte blev de nå sämre då jag ligger 2a på resultaten från försöken. På finalen gick de oxå bra, öppnade 1sekund långsammare på både 50 och 100 i finalen, men de var nog bara bra för som slutresultat blev de ytterligare en sekunds pers och en andra plats... de var värt mjölksyran man fick stå ut med.. Om ni bara visste vad ont de gjorde i underarmarna då jag simmade. Fast man måste ju känna att man lever.. haha

image2

prispallen på 200bröstsim.

hmm.. sagt nått roligt idag? troligen inte.. fast jag har låst in mig på dass och inte kommit ut två gånger på rad, sen har jag ramlat av nån bäddsoffa, de gjorde lite lagom ont, fast de får man leva med... fick ju iaf inte linnex i ansiket så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0