Norrköping och SM.

Kom ner till Norrköping igår, de är ett riktigt trevligt ställe det här...Igår var jag bara och såg på då alla andra simmade in, kände inte för att göra de själv, var soligt och lite blåsigt. Nå idag då, segt att stiga upp (ovanligt?), sen då skit lång kö till frukosten så man nästan ville till att somna. nå sen då gick vi till simhallen, mötte lulesim (michaela och patrik), bytte om och simmade in lite. alltid jobbigt först gången man simmar i 50a, fast gick sedan och sprintade i 25an med iskallt vatten. road trip på stan, och sedan anmäla sig till ett extralopp. så imorn blir de 100 bröstsim efter försöken, känns riktigt bra för simningen stämmer oså. sen på fredag blir de försök på 50 bröstsim. och lördag hem igen.


Michaela, Stefan Nystrand och jag (Sofie).


Jag, Joline Höstman och Michaela


Jag, Sarah Sjöström och Michaela


Michaela, Lars Frölander och jag

Vi fotade oss med några till också, men på dom bilderna pratade jag så de såg lite halvmongo ut.. så måste vänta på bilderna från Michaelas kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0