SM, torsdag.

idag har det varit bra väder ute, eller i alla fall för det mesta. var varmt och soligt, så lite färg har man för hoppningsvis fått. dagen började med sovmorgon till hela 8,20, sedan frukost, ett långt insim, stretching och sedan var det dax för mitt extralopp; 100m bröstsim. jag är nöjd med simningen, blev en sluttid på 1;19,78(om jag inte minns helt galet), och det är bara 67/100 över det personliga rekordet, inte alls farligt om man tänker på träningsupplägget... har nu tränat för att simma 50 bröstsim eftersom de var den enda grenen jag var SM kvalad på, så att dubbla distansen gick kring pers är bara positivt. sedan blev det en lång runda på stan som är riktigt mysig och efter det se finalerna. men jag och michaela hann även med att fota oss med några landslagsimmare idag också, nu återstår bara några få som förhoppnigsvis vill fastna på bild imorgon. jag fick världens super ide idag, jag ska be alla landslagsimmare skriva med en spritpenna på min SM/JSM-tröja som jag köpte! inte lite coolt att ha en tröja med derat namn på. nå imorn efter att jag har simmat mitt 50 bröstsim ska jag bege mig upp till 10ans hopptorn, jag kommer hoppa även om ingen tror det. jag är ingen mes, punkt slut.


Michaela, Therese Alshammar och jag



Michaela, Simon Sjödin och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0