Sista dagen på Barents.

tävlingen var den roligaste jag varit med på. vet inte riktigt om det var gemenskapen eller att just tävla för sverige? tippar på att vara med alla. sjukt kul var det. är då supernöjd med helgen, 200bröst kunde ha gått bättre om det inte var så att jag inte tränat på två veckor, 100 bröst i lagkappen gick bra, strax över pers. lite finslipningar i tekniken, made by myself. vet inte om det var vackert, men gick ju bra så man ska inte klaga. ännu ett 100bröstsimslopp, fast den här gången inviduellt. nöjd? svar: JAAA! sist jag simmade 100bröst i kortbana var på Norrlänska Mästerskapen och då var jag fullt tränad, vad händer? jag är otränad och persar ändå. kan då inte vara annat än nöjd... eller hade varit mer nöjd om inte finnen på bana sju  (jag hade bana tre så såg henne inte) hade rånat mig på guldet. hade jag sett henne hade jag tagit i lite, lite mer och guldet hade varit mitt. men till nästa år, då är det jag som står överst på prispallen.

Women's 100 breaststroke; Gold: Sofie Danhall, Sweden.

skulle det kunna bli bättre? joo, om det var OS. fast nu tar man väl en sak i sänder. London 2012 skulle inte vara helt fel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0